Sprendimų rezoliucinės dalys

 Kovas/2017

Žurnalistų etikos inspektorė įspėjo viešosios informacijos rengėją (skleidėją) UAB "Alfa Media" ir VšĮ "Gyvūnų užuovėja" facebook paskyros valdytoją. 10 skundų pripažinta nepagrįstais, 3 skundų atsisakyta nagrinėti

 Vasaris/2017

Žurnalistų etikos inspektorė įspėjo viešosios informacijos rengėją (skleidėją) UAB „Lrytas“, UAB „Lietuvos rytas“, VšĮ „Mūsų Ignalina“, www.ldiena valdytoją, UAB „TV3“. 4 skundai pripažinti nepagrįstais, 3 skundo tyrimai nutraukti, atsisakyta nagrinėti 1 skundą, baigtas 1 skundo tyrimas pradėtas savo iniciatyva.

  Sausis/2017
Žurnalistų etikos inspektorė įspėjo viešosios informacijos rengėją (skleidėją) UAB „15min, UAB „Lietuvos ryto“ televizija. 3 skundai pripažinti nepagrįstais, 1 skundo tyrimas nutrauktas, 1 skundo tyrimas sustabdytas.
 Gruodis/2016 (2017-01-31)
Žurnalistų etikos inspektorė įspėjo informacijos rengėją (skleidėją) - UAB „Lietuvos ryto” televizija. Atsisakyta nagrinėti 1 skundą, 3 skundai pripažinti nepagrįstais.
  Lapkritis/2016  (2016-12-29)
Žurnalistų etikos inspektorė įspėjo viešosios informacijos leidėjus (skleidėjus): https://rysininku8.wordpress.com, „Druskonis“ ir „Druskininkų naujienos“, UAB „Rinkos aikštė“. Iš viso nutraukti 4 skundai, 1 skundo tyrimas dalinai nutrauktas, 1 pripažintas nepagrįstu.
  Spalis/2016 (2016-12-01)
Žurnalistų etikos inspektorė įspėjo informacijos rengėją (skleidėją) - UAB „Vakarinė Palanga”. Atsisakyta nagrinėti du skundus, trys skundai pripažinti nepagrįstais.
  Rugsėjis/2016 (2016-11-02)
Žurnalistų etikos inspektorė įspėjo viešosios informacijos rengėjus (skleidėjus) – fizinį asmenį L.R. ir UAB „Laisvą ir nepriklausomą kanalą“. Trys skundai pripažinti nepagrįstais, penkis skundus nagrinėti atsisakyta.
  2016/rugpjūtis (2016-10-05)
Žurnalistų etikos inspektorė įspėjo viešosios informacijos rengėjus (skleidėjus) „Savaitraštis Kaunui“ valdytoją – UAB „Kauno reikalai“, interneto svetainės http://beglobis.com valdytoją / VšĮ „Beglobis“; šeši skundai pripažinti nepagrįstais.
  2016/liepa (2016-09-07)
Žurnalistų etikos inspektorė įspėjo viešosios informacijos rengėjus (skleidėjus): UAB „Lrytas“ (įspėtas 2 kartus), UAB „Lietuvos rytas“, VšĮ „Eurokompetencija“, UAB „15min“; šeši skundai pripažinti nepagrįstais.
  2016/birželis  (2016-08-05)
Žurnalistų etikos inspektorė įspėjo viešosios informacijos rengėjus (skleidėjus): VšĮ „Ekspertai.eu“; interneto svetainės www.beglobis.com valdytoją VšĮ „Beglobis“ direktorę D. N.; penki skundai pripažinti nepagrįstais, vieno skundo tyrimas sustabdytas, dviejų skundų tyrimas nutrauktas.
  2016/gegužė  (2016-07-08)
Žurnalistų etikos inspektorė įspėjo viešosios informacijos rengėjus (skleidėjus): UAB „Laisvas ir nepriklausomas kanalas“, Druskininkų savivaldybės administraciją; keturi skundai pripažinti nepagrįstais, keturių skundų atsisakyta nagrinėti, vieno skundo tyrimas nutrauktas.
  2016/balandis  (2016-06-07)
Žurnalistų etikos inspektorė įspėjo viešosios informacijos rengėjus (skleidėjus): www.radikaliai.lt valdytoją, UAB „Lietuvos ryto“ televizija; šeši skundai pripažinti nepagrįstais, vieno skundo atsisakyta nagrinėti, vieno skundo tyrimas nutrauktas.
  2016/kovas (2016-05-04)
Žurnalistų etikos inspektorė įspėjo viešosios informacijos rengėjus (skleidėjus): UAB „Delfi“, UAB „Ūkininko patarėjas“, UAB „Jurbarko šviesa“, UAB „Laisvas ir nepriklausomas kanalas“, UAB „Palangos tiltas“, UAB "15min", UAB „Lietuvos ryto“ televizija; trys skundai pripažinti nepagrįstais, vieno skundo atsisakyta nagrinėti, dviejų skundų tyrimas nutrauktas.
  2016/vasaris (2016-04-05)
Žurnalistų etikos inspektorė įspėjo viešosios informacijos rengėjus (skleidėjus): UAB „Laisvas ir nepriklausomas kanalas“, UAB „Lrytas“, VšĮ „Kantri medija“, UAB „Alfa Media“; du skundai pripažinti nepagrįstais.
  2016/sausis (2016-03-02)
Žurnalistų etikos inspektorė įspėjo viešosios informacijos rengėjus (skleidėjus): Druskininkų savivaldybės administraciją, UAB "15min", UAB "Lietuvos rytas"; šeši skundai pripažinti nepagrįstais, tris atsisakyta nagrinėti, vieno skundo tyrimas nutrauktas.
  2015/gruodis (2016-02-08)
Žurnalistų etikos inspektorė įspėjo viešosios informacijos rengėjus (skleidėjus): UAB "Alfa Media", UAB "15min", UAB "Lrytas", UAB "Lietuvos rytas", UAB "Tele-3, UAB "Lietuvos ryto televizija", UAB "Delfi", UAB "Mamos žurnalas", UAB "Panevėžio rytas", Visuomeninę organizaciją "Pozityvus gyvenimas"; keturiems pareiškėjams atsisakyta pradėti tyrimą, du skundai pripažinti nepagrįstais.
  2015/lapkritis (2016-01-05)
Žurnalistų etikos inspektorė įspėjo viešosios informacijos rengėjus (skleidėjus): facebook paskyros valdytoją A. R.; UAB "Lietuvos rytas" ir UAB "lrytas.lt"; asmenį A. U. ("nyksciai.lt", UAB "Atvirai"); nepagrįstais pripažinti keturi skundai, du skundai nutraukti, dar du skundus atsisakyta nagrinėti.
  2015/spalis (2015-12-02)
Žurnalistų etikos inspektorė septynis skundus pripažino nepagrįstais, dviejų skundų tyrimas nutrauktas.
  2015/rugsėjis (2015-10-28)
Žurnalistų etikos inspektorė įspėjo viešosios informacijos leidėjus (skleidėjus): UAB "Alfa Media"; "patrauklusvyras.lt' valdytoją A. A.; "facebook.com" paskyros turėtoją A. R.; UAB "Rokiškio Sirena"; UAB "Mugės redakcija"; UAB "Lrytas", UAB "15min". Aštuoni skundai pripažinti nepagrįstais, keturis skundus dėl įvairių priežasčių atsisakyta tirti.
  2015 /rugpjūtis (2015-10-01)
Žurnalistų etikos inspektorė įspėjo viešosios informacijos leidėjus (skleidėjus): UAB "15min.lt"; paskyros valdytoją A. P. (youtube.com); VšĮ "Demokratijos plėtros fondą";
  2015 /liepa (2015-08-25)
Žurnalistų etikos inspektorė įspėjo viešosios informacijos leidėjus (skleidėjus): UAB "Lietuvos ryto"televizija, UAB "Lietuvos rytas", UAB "lrytas", UAB "Alytaus naujienos", UAB skundžiu lt.
  2015 metai
  2014 metai
  2013 metai
  2012 metai
  2011 metai